REKLAMACJE
- Kupujący może składać reklamacje dotyczące zakupionych u nas produktów bezpośrednio u producentów lub u nas pod adresem sklep@geku.pl, lub w formie pisemnej na adres GEKU ul. Moniuszki 2/48, 62-510 Konin.
Przebieg składania reklamacji:
- powiadomić sklep o chęci złożenia reklamacji na adres e-mail: sklep@geku.pl
- przesłać do nas reklamowany towar na adres GEKU ul. Moniuszki 2/48, 62-510 Konin wraz z poniższymi danymi:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- dowód sprzedaży
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej