REKLAMACJE

  1. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zakupionych u nas produktów bezpośrednio u producentów lub u nas pod adresem sklep@geku.pl, lub w formie pisemnej na adres GEKU ul. Moniuszki 2/48, 62-510 Konin.   

    Przebieg składania reklamacji:

    1. powiadomić sklep o chęci złożenia reklamacji na adres e-mail: sklep@geku.pl
    2. przesłać do nas reklamowany towar na adres GEKU ul. Moniuszki 2/48, 62-510 Konin wraz z poniższymi danymi:  
      1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
      2. dowód sprzedaży
      3. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
      4. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
      5. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej

Koszyk

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
250,00zł Do darmowej wysyłki brakuje Ci
0,00zł Razem

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu

Schowek

Brak produktów

Zobacz schowki

Produkt dodano do koszyka
Ilość:
Razem:
W koszyku znajduje się: 0 prod. W koszyku znajduje się: 0 prod.
Wysyłka: Do ustalenia
Do darmowej wysyłki brakuje Ci: 250,00zł
Wartość produktów:
Razem:
Kontynuuj zakupy Idź do koszyka